۴ پاسخ

رفلاکس انگار یه چیزی تو دهنشه میخاد قورت بده

زور میزنن و بالا میارن

من دخترم الان دوروزه هم روزی شیش هفت بار مدفوع داره هم دوبار بالا اورده یه بارش هم زیاد بود هم پرتاپی بودش رفلاکسه؟

رفلاکس معمولا شیر زیاد بالا میارن به صورت پرتابی... ولی کولیک بیشتر به خودشون میپیچن و قرمز میشن و هی فشاار میارن به خودشون...‌
بالا نمیارن شیر

سوال های مرتبط

مامان فندوق 🩷 مامان فندوق 🩷 ۸ ماهگی
مامان الارا🧸🧿 مامان الارا🧸🧿 ۱۰ ماهگی
مامان دلانا🐣 مامان دلانا🐣 روزهای ابتدایی تولد