ب حالت قوس میخابن شبا
بالا آوردن زیاد
شبا زود زودبیدار میشن واسه شیر چون سوزش داره معدشون
نگو ک رفلاکسم گرفت🤦♀️🤦♀️😐😐
رفلاکس دو نوعه پنهان آشکار
پنهان بالا اوردن اینا نداره و همش میپیچه دوره خودشو زور میزنه ولی اشکار بالا میاره هم از دهن هم دماغ
سخت شیر میخوره
ب خودشون میپیچن و استفراغ زیاد میکنه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.