علایم رفلاکس چیه میشه اگر تجربه دارید کامل توضیح بدید

۶ پاسخ

ب حالت قوس میخابن شبا

بالا آوردن زیاد
شبا زود زودبیدار میشن واسه شیر چون سوزش داره معدشون

نگو ک رفلاکسم گرفت🤦‍♀️🤦‍♀️😐😐

رفلاکس دو نوعه پنهان آشکار
پنهان بالا اوردن اینا نداره و همش میپیچه دوره خودشو زور میزنه ولی اشکار بالا میاره هم از دهن هم دماغ

سخت شیر میخوره

ب خودشون میپیچن و استفراغ زیاد میکنه

سوال های مرتبط

مامان جـوجــه🐥 مامان جـوجــه🐥 ۱۲ ماهگی
مامان مامان اسما 😍💕 مامان مامان اسما 😍💕 ۵ ماهگی