۱۰ پاسخ

عزیزم چون بچه بزرگ تر شده و رحم و جفت بالاتر اومدن. جای معده و بقیه چیزا تنگ تر شده. همین باعث اذیتت شده. میتونی حجم غذاهایی کم کنی ولی فاصله هارو کم کنی. همینطور قبل خواب اگه میتونی در حدیث ربع بشین و دراز نکش

منم همینطوریم دیشب اصلا نتونستم بخوابم اخر مجبور شدم فاموتیدین خوردم

نه فشار بچه هست به معده من از اولش تا الان دارم

منم اینجور شدم خیلی بده
شیر سرد میخورم خوب میشم

جنین بزرگ شده فشار میاد به معدت

منم یه هفتس نمیتونم درست بخوابم معدم و کل مریم میسوزه بخاطر فشار رحم ب معدس ربطی ب مو نداره

الان ک مو در نمیاره..رحم داره ب معده‌ت فشار میاره

هر غذایی میخوری ادویه رو خیلی کم بریز
منم از ۳ هفته پیش معده ام میسوزه میاد تو حلقم امتحان کن اثر داره

فشاررحم ب وعده و بالا اومدن اسیدمعده

مو در اوردن و... الکی
بخاطر فشار به معده است، رفلاکس پیدا کردی

سوال های مرتبط

مامان ایلماه مامان ایلماه روزهای ابتدایی تولد