کره بمال خیلی خوبه
با شیر خودت چربش کن بهترین راه
اوخی عزیزم قدمش مبارک باشه❤️ خداروشکر بسلامت زایمان کردی
چرااااا....
چجور زخمی؟؟؟
با شیر خودت بعد هرشیردهی چربش کن اون دوسه روز اول اینجور میشه بعدش خوب میشه
یه ذره روغن حیوانی بزن زخمت و خوب میکنه
پماد ماتیلدا خیلی خوبه
از شیر خودت بمال بهشون
پماد شقاق هیدرودرم
من ک از پماد میترسیدم از شیر خودم زدم ۲ روزه خوب شد پد رو با شیر خودت خیس کن بعدش بزار روش
پماد شقاق سینه geno بگیر حتماااا
من از شیر خودم مالیدم خوب شد زخم بود
چقدر دردناکه از شیر خودت هی بمال رو سینه ات
زود به زود کره بمال .یا کرم شقاق سینه بگیر بزن .یکی دو هفته ی اول همینطوریه خیلی سینه ها زخم میشه و درد میگیره باید تحمل کنی
پماد شقاق هیدرودرما خیلی جوابه
پماد ماتیلدا
من پماد خریدم زیاد تاثیر نداشت ☹️
ولی یکم روغن زیتون زدم خیلی خوب بود
از شیر سینه ات ام بزن بهش اینمخوبه
تتراساکلین بزن خوب میشه. اشکال نداره. روزای اول همه اینجورین
روغن حیوانی بزن.روش پلاستیک فریزر بزار خوب میشه
داروخونه پماد ضدشقاق بگیر
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.