سینه هام زخمهههه چکار کنم

۲۰ پاسخ

کره بمال خیلی خوبه

با شیر خودت چربش کن بهترین راه

اوخی عزیزم قدمش مبارک باشه❤️ خداروشکر بسلامت زایمان کردی

چرااااا....
چجور زخمی؟؟؟

با شیر خودت بعد هرشیردهی چربش کن اون دوسه روز اول اینجور میشه بعدش خوب میشه

یه ذره روغن حیوانی بزن زخمت و خوب میکنه

پماد ماتیلدا خیلی خوبه

از شیر خودت بمال بهشون

پماد شقاق هیدرودرم

من ک از پماد میترسیدم‌ از شیر خودم زدم ۲ روزه خوب شد پد رو با شیر خودت خیس کن بعدش بزار روش

پماد شقاق سینه geno بگیر حتماااا

من از شیر خودم مالیدم خوب شد زخم بود

چقدر دردناکه از شیر خودت هی بمال رو سینه ات

زود به زود کره بمال .یا کرم شقاق سینه بگیر بزن .یکی دو هفته ی اول همینطوریه خیلی سینه ها زخم میشه و درد میگیره باید تحمل کنی

پماد شقاق هیدرودرما خیلی جوابه

پماد ماتیلدا

من پماد خریدم زیاد تاثیر نداشت ☹️
ولی یکم روغن زیتون زدم خیلی خوب بود
از شیر سینه ات ام بزن بهش اینم‌خوبه

تتراساکلین بزن خوب میشه. اشکال نداره. روزای اول همه اینجورین

روغن حیوانی بزن.روش پلاستیک فریزر بزار خوب میشه

داروخونه پماد ضدشقاق بگیر

سوال های مرتبط

مامان مهوا مامان مهوا هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان 𝔞𝔟𝔱𝔦𝔫🩵🍊 مامان 𝔞𝔟𝔱𝔦𝔫🩵🍊 ۷ ماهگی
مامان حسین جون مامان حسین جون ۱۲ ماهگی
مامان دوقلوها👧👦 مامان دوقلوها👧👦 ۷ ماهگی
مامان رادمهر مامان رادمهر روزهای ابتدایی تولد