سلام به نظرتون این طبیعی ک ی دفعه لرز شدید میکنم بعدش گرمم میشه

۵ پاسخ

منم اوایل لرز میکردم الآنم هنوز گاهی سردم میشه

من هفته های اول بارداریم اینجوری میشدم که بخاطر تغییرات هورمونی بود

خیلی طبیعیه😅 بخاطر هورمون پروژسترون هست
منم همش سردمه

آره خواهر منم همینطور بود

منم اینجوری میشم
البته من کبدمم چربه و‌باعث میشه گر‌بگیرم یهو

سوال های مرتبط

مامان 💙پسرم💙 مامان 💙پسرم💙 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان مامان محمد مامان مامان محمد هفته یازدهم بارداری