منم اوایل لرز میکردم الآنم هنوز گاهی سردم میشه
من هفته های اول بارداریم اینجوری میشدم که بخاطر تغییرات هورمونی بود
خیلی طبیعیه😅 بخاطر هورمون پروژسترون هست
منم همش سردمه
آره خواهر منم همینطور بود
منم اینجوری میشم
البته من کبدمم چربه وباعث میشه گربگیرم یهو
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.