سلام دوستان دلیل اگزما دربارداری چی هست؟و چگونه رفع میشود؟

۱ پاسخ

به جفت حساسیت داری باید بری دارو بگیری من خودم ماه نهم گرفتم

سوال های مرتبط

مامان پرنسا مامان پرنسا هفته سی‌وسوم بارداری
مامان کیانوش مامان کیانوش هفته سی‌ودوم بارداری
مامان فسقلی🧑‍🍼 مامان فسقلی🧑‍🍼 روزهای ابتدایی تولد