۵ پاسخ

اگ برا ساک بیمارستانه شامپو صابون و جغجغه و ناخن گیر و حوله و( شیشه شیر و پستونک اگ شیر خودت میخای بدی نبر ) بند پستونک و بادی زیر دکمه نیاز نیس
ی دست کامل دیگ لباس بزار

خدایا شکرت

مبارکه گلم

مبارکش باشه ان شالله بسلامتی و شادی تنش کنی انقدر دوس دارم اونایی که رنگ و طرحایه شادی برابچه میگیرن
خودم ازاونا نیستم فقط رنگ سفیدو نود

عزیزم مبارکش باشهههههه خیلی قشنگن

سوال های مرتبط