سلام عزیزم. احتمالش هست چون ماه قبل سقط داشتین تاخیر چند روزه داشته باشید. بخودت استرس نده گلم و چون تازه سقط داشتین حداقل بزار دوسه ماه بگذره که بدنت آمادگی برا بارداری سالم داشته باشه
سلام خانمای گل من با اینکه پارسال فقط رفتم سونو گرفتم خیلی خیلی کم کاری تخمدان داشتم ک پریود اصن بخوبی نمیشدم فلکول باغ اصن نداشتم اما تنها امیدم ب خدا بود بخاطر اینکه هزینه اش نداشتم نمیشد برم دکتر مث هزینه ی برجش داشتم یکی نداشتم اما با هیچ دارویی و دکتر من الان بار دار هستم امیدتون ب خدا باشه انشاءالله همه ی اونایی ک چشم انتظار هستن خدا بهشون اولاد سالم بده نگران نباشید نگرانی باعث بیشتر ناباروری میشه
من دوبار زدم منفی شد
۵ روز فک کنم ۶ روز بعد مثبت شد .
من یبار زدممنفی شد
۴روز بعد زدممثبت شد
منم اوایلش میزدم منفی میشد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.