۲ پاسخ

اسپری بینی بزن یا نهایت سیتریزین بده کوریزان خوب نیست

کوریزان نیاز نیس اسپری سدیم کلراید هر چهار ساعت و بعد تخلیه ببینی اوکی میشع

سوال های مرتبط