۱۰ پاسخ

خیلی گریه میکنی لابد

شاید عفونتی شده

از خواب زیاد

مامانم میگه قدیما میگفتن اگه شام سنگیت بخوری هم اینجوری چشا پف میکنه مثلا کبابی چیزی که هزمش سنگینه نمیدونم ولی واقعا برا من اتفاق میوفتاد

سردیتون شدن.زنجبیل دارچین بخورین.

من گریه میکنم فردایی صبش چشام اینجوری میشه

وای چرا همه اینجوری شدن پسرمنم اینجوری شده بردمش دکتر گفت ویروس دوهفته زمان میبره خوب بشه قطره وپماد داد صبحا که بیدارمیشه بدتره

تیرویید نداری؟آزمابش تیرویید بدین

یا بی خابیه یا‌گریس یا‌یچی گازگرفته باشه جوردیگ نمیشه اینطوری

سردیت شده نبات داغ بخور

سوال های مرتبط

مامان منیم بالام مامان منیم بالام ۲ سالگی