تو تهران من بدون بیمه دیروز ۲۰ تایی رو ۱ میلیون و ۵۰۰ قیمت داد بهم با بیمه ۹۰٪ شو کم میکرد
از بعد محاصره دریایی اصلا تولید نشده واسه همین کمه
۳۸۰ ازاد
من فرتیژیست با بیمیه میخرم ۳۰ تاش ۲۲۰ تومن
ارزونه
من دیروز یه بسته ۱۰ تایی را ۲۶۰ خریدم ۳۳ تومنم به اسم تعرفه داروخونه پول دادم شد ۲۹۳
من فقط میدونم که کم شده دیروز دکتر برام ۳۰ تا نوشت ولی داروخونه فقط ۱۰ تا بهم داد گفت بقیش از جای دیگه بگیر
۳۰۰ خورده ای شده
آخرین بار گرفتم ۲۶۰
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.