این روزارو گذروندم میدونم چقد سخته❤️
عزیزم نوزاد بالشت نیاز نداره برا ستون فقراتش خوب نیست
درکت میکنم
انشاءالله که زودتر خوب میشه
هممون داشتیم این رورا تحمل کن من فقط دو روز کارم گریه بود
عزیزمممممم🥹 بگررردددممم 🥲 گناه دارن بچه ها🥲 انشاالله زود زود خوب شه عزیزم
اخ یادم افتاد دو شب کامل بی خوابیامو ..ساعت کوک میکردم ک از زیر دستگاه بیارمش بیرون .بهش شیر بدم .میترسیدم بخوابم خوابم سنگین شه یادم بره ..بخیه هامم درد میکرد .اخ چه دو روز سختی بود ..ولی بدون میگذره و اوضاع بهتر میشه .نگران نباش عزیزم
هیچوقت یادم نمیره با بخیه های سزارینم حتی یک ساعتم نمیخوابیدم وقتی بچم زیر دستگاه بود هربار ک میاوردمش بیرون شیذ میدادم دوباره ک میخواستم بزارمش اون تو سخت ترین لحظه های عمرم بود مخصوصا زدن اون چشم بند😭
اما گذشت این روزای توام میگذره قوی باش، نوزادت مادر قوی میخواد 🥰🤍
الهی بمیرم برات 🥲دختر منم 2روز تو خونه تو دستگاه موند.
زود میگذره عزیزم ناراحت نباش
همش میگذره عزیزم اصلا خودتو ناراحت نکن
چقدر بد بود
ولی میگذره عزیزم
عزیزم میگذره منم 5روز تو دستگاه بود
بدترین خاطره زندگی م
مث نینی من😣😭
عزیز دلم🥲🥲🥲 دختر منم دو روز دو شب تو دستگاه بود کلی اذیت شد خیلییییییی
خودمم خیلی اذیت شدم درکت میکنم آن شاالله که زود خوب بشه عزیزدلم
الهی بگردم
امیدوارم زود تر بهتر بشه کوچولو ی ناز🩵
چقدر قشنگ درک کردم عکس🙃🙂
میگذره این روزا هم .😉
چقدر قلبم درد میکرد بچم تو این حالت میدیدم 🥲
آخ بمیرم برات خاله🥺درک میکنم پسر منم بخاطر زردی چند روز بستری بود
میفهممت قشنگ 🥺🫂 خسته نباشی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.