۶ پاسخ

خانما اهواز ی مایع دست وظرف آوردم اگه کسی خواست

من میخوام شروع کنم پاکتی بگیرم

من شیر گاو دادم
یکم بااب قاطی میکنم که خیلی غلیظ نباشه
دوسداره میخوره
ولی مداوم و همیشه ندادم

من در حد اینکه باهاش فرنی بپزم و یا بابیسکوییت مادر مخلوط کنم میدم

پسر من دوست نداره منم دلم میخاست روزی حداقل یکبار بهش بدم اما تا میخوره میبینه مزه فرق داره ولش میکنه

من😁
ولی ن اونطور ک مدام بدم در حد نوشیدن هفته ای دوبار

سوال های مرتبط

مامان محمد طاها مامان محمد طاها ۱ سالگی