فرنی باشیرخشک چجوری درست کنم

۳ پاسخ

ارد برنج بااب و یکم کره یاروغن محلی بزاربپزه بزار خوب سفت بشه ۲۰دقیقه بپزه کافیه بعد بزار سرده سرد بشه وقتی سرد شد شیرخشک درش کن قاطیش کن و هم بزن رقیق بشه

آرد برنج با آب بزار قشنگ چنددقیقه بپزه یکم که قوام اومد بش بده

بنظرم با آب باشه بهتره بت شیرخشک خودشون بدمزه مبشه

سوال های مرتبط

مامان دلین بانو مامان دلین بانو ۱۲ ماهگی
مامان سید کارن مامان سید کارن ۱ سالگی
مامان 🎀پرنسا🎀 مامان 🎀پرنسا🎀 ۱۱ ماهگی
مامان معجزه خدا جون مامان معجزه خدا جون ۹ ماهگی
مامان گل پسر مامان گل پسر ۱۷ ماهگی