ارد برنج بااب و یکم کره یاروغن محلی بزاربپزه بزار خوب سفت بشه ۲۰دقیقه بپزه کافیه بعد بزار سرده سرد بشه وقتی سرد شد شیرخشک درش کن قاطیش کن و هم بزن رقیق بشه
آرد برنج با آب بزار قشنگ چنددقیقه بپزه یکم که قوام اومد بش بده
بنظرم با آب باشه بهتره بت شیرخشک خودشون بدمزه مبشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.