۵ پاسخ

یه قاشق ارد برنج رو با یه لیوان اب حل کن بذار رو خرارت تا آبش جمع بشه و به غلظت برسه
من همیشه به تیکه نبات خیلی کوچولو هم میندازم
آبش ک تموم شد و غلیظ شد زیرشو خاموش کن بذار ولرم بشه
بعد یه پیمونه از شیرخشکش رو با ۳۰ سی سی آب درست میکنی حدود ۱۵ تا ۲۰ سی سی ازشو بریز تو برنی و خوب قاطی کن تا رقیق بشه

شکر
نبات
هرچی طعم دهنده هست نریز
شکر. ک مضرع باز نبات بهتره
اگ دیدی نمیخوره بدون مزه
فرداش ی تیکه کم نبات سفید بنداز خیلی کم
ک فقط مزه بگیره شیرین نشه اصلا

من امروز اینجوری درس کردم
ی قاشق آرد برنج الک کردم
با ۱۲۰اب حل کردم گذاشتم شعله
و سفت ک شد هی هم زدم
ب قاشق برداشتم سرد شد
داخلش یکم‌شبر خشک درس شده ریختم و هم زدم دادم بهش
ولی بنظرم ی قاشق آرد و ۱۲۰تا آب زیاده
فردا کمتر درست میکنم
چون بقیش ریختم دور😶😑

دوقاشق ارد برنج وبا اب حل کن وقتی رو شعله قوان اومد خاموش کن ولرم که شد یکم جدا کن به همون که میخای بدی نی نی بخوره دوتا پیمونه شیرخشک اضافی کن اگه سفت بود یکم اب جوشیده اضافی کن و یذره شکرم بزن خوشمزه میشه
اگه یه عده فیلسوف ایراد نگیرن😄

فرنی رو یه کم سفت‌تر با آب درست کن بعد که پخت بذار ولرم بشه، بعدش یه پیمونه شیر خشک اضافه کن.

سوال های مرتبط

مامان دلربا مامان دلربا ۷ ماهگی
مامان پناه مامان پناه ۱ سالگی
مامان دایار♥️ مامان دایار♥️ ۱۶ ماهگی
مامان جوجو ممد مامان جوجو ممد ۵ ماهگی
مامان جوجو ممد مامان جوجو ممد ۵ ماهگی
مامان نازنین زهرا مامان نازنین زهرا ۱۴ ماهگی