سلام سایز 3لباس برای بچه چند ماهگی هستش

۴ پاسخ

شما توی 29بهمن زایمان کردین؟طبیعی یا سزارین؟چطور بود؟

بستگی به هیکل بچه داره یکی درشت تره زودتر ۳ تنش میکنه ولی سایز ۳ تقربیا۹ ماه ببد هست
چون من هنوز سایز ۱ تنش میکنم اندازش هست لباس ها تازه شلواراش اندازش شده

من الان تنش میکنم ولی براش یکم گشاده ک خودم میخوام تو تنش آزاد باشه

من الان تنش میکنم

سوال های مرتبط

مامان جانان🍒 مامان جانان🍒 ۱۶ ماهگی
مامان علی و محمدطاها مامان علی و محمدطاها ۱۶ ماهگی
مامان ماهتیسا مامان ماهتیسا ۱۰ ماهگی
مامان آوینا🩷🐣 مامان آوینا🩷🐣 ۱۶ ماهگی