شما توی 29بهمن زایمان کردین؟طبیعی یا سزارین؟چطور بود؟
بستگی به هیکل بچه داره یکی درشت تره زودتر ۳ تنش میکنه ولی سایز ۳ تقربیا۹ ماه ببد هست
چون من هنوز سایز ۱ تنش میکنم اندازش هست لباس ها تازه شلواراش اندازش شده
من الان تنش میکنم ولی براش یکم گشاده ک خودم میخوام تو تنش آزاد باشه
من الان تنش میکنم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.