خانوما لطفا بگید درد سینه طبیعیه؟

تصویر
۳ پاسخ

منم شیر خودمو میدم درد ندازم بنظرم برو ماموگرافی

منم درد ندارم عزیزم

سلام گلم من شیر خودمو میدم،ولی درد ندارم،میخواستی بری دکتر ببینی چیه

سوال های مرتبط