۵ پاسخ

من سزارین بودم والا ۳۹ هفته راحت

آره حتمابابدبری

عزیزم پیاده روی کن خرما بخور نزدیکی داشته باش میاد دیگه

بدي بهتره..
بازهم بستگي ب حركات بچه و علائمت داره 🥲
اما خيال خودت اونجوري راحت تره

اگه تا چهل هفته زایمان نکردی بهت آمپول فشار میزنن

سوال های مرتبط