من قرص میخورم خیلی خوب
قرص از قطره ش خیلی بهتره بنظرم و واقعا تاثیر داره
من کپسول گیاهی شو میخوردم خیلی تاثیر داشت قطره نمیدونم
اره عالیه من با همین قطره شیرافزا شیرم اومد جوری که لباسم خیس میشه بریز تو یک استکان اب با یدونه قند شیرین کن بخور روزز ۳بار بعد از نهار صبحانه و شام
من قرص لاکتاول میخورم و راضی ام
اره خیلی خوبه اگه بااب نمیتونی بااب میوه بخور
مایعات زیاد مصرف کن
از آبمیوه شیرین داری با اون اگه نه تو آب ی قند کوچولو بنداز ی کم شیرین بشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.