خانما شما برای لباس بیمارستان بچتون چی می برید ؟؟؟

۷ پاسخ

دوتا بلوز شلوار صفر بردم، دوتا هم یک بردم... تو سونو وزن آخری که رفتم رشدش از سنش جلو بود گفتم یه موقع صفر اندازه نشه... جوراب و کلاه و اینا هم که گذاشتم

من دو دست لباس سایز یک گذاشتم ی سرهمی با کلاه و دستکش و جوراب ، شلوارسایز ۱ گذاشتم

من یه ست ۲۱تیکه خریدم یه ست ۹تیکه از همونا ضروریات و جدا میکنم میبرم

من یه بولیزو شلوار برداشتم بایه سرهمی

من ی بلوز شلوار و رکابی گذاشتم
ی دونه سرهمی و کلاه دستکش و جورابم میزارم ایشالله

من دو‌دست بلوز شلوار و رکابی ساده بدون دکمه میبرم

من دو دست ست پنج تیکه خریدم همونا میبرم

سوال های مرتبط