۸ پاسخ

وای این تایم با همه ی سختیش انقدر خوبه🥹برای من این ۷ماه عین چی گذشت ، باورم نمیشه پسرم اونقدر کوچول بود و الان درگیر دندون درآوردنشم🥹❤️ انگار همین دیروز بود تازه به دنیا اومده بود و با اون توان کمش میک میزد شیر میخورد حالا انقدر تغییر کرده که باورم نمیشه این بچه رو بزرگ کردم این هفت ماه مادری کردم 🥹🥹❤️❤️خیلی حس خالص و نابیه 🥹 وای بارداری🥹 برعکس خیلیا من اون دورانم برام خاص بود و دلتنگش میشم چون جزو خاطراتم با پسرم بوده و زندگیش کردم❤️ فقط میتونم بگم خدا قوت مامان خانومِ گل ، مامان رادوین جون عزیزم میدونم خیلی خسته ای و خیلی سختی داره اما کیفشو ببر 😍 ما مادریم و بیشتر اوقات خسته ایم اما خودمون نمیدونیم فرشته ی این فرشته هاییم

عزیزم خوبی
شما بیمارستان تخت جمشید زایمان کردی؟
چجوری بود آزاد رفتی یا با بیمه؟
چقدر شد کلا هزینش؟

واقعا چه حس قشنگیه مادر شدن وقتی میبینی بچه روز به روز داره بزرگ میشه خیلی لذت بخشه من همیشه شکرگذارم که به سلامت دنیا اومد و بارداری خیلی خاطره انگیز و خوبی بود ان شاءالله تمام مامانا اینو تجربه کنن

دقیقاً و کاملاً
وقتی می‌خوابه دلم براش پر می‌کشه
وقتی تو دلم بود دلم نمیوومد بیاد بیرون و گریه می‌کردم از دلتنگی عدم حضورش توی شیکمم
الان هم بی‌نهایت دوسش دارم و هم دلتنگم
و مثل برق و باد میگذره..

باردارى چه دلتنگى اى داره اخه😢😩

آره واقعا 🥲 دوس ندارم زمان بگذره

منم لحظه به لحظه عشق می‌کنم🥹حتی الآن یه نگاه به خودم می‌کنم باورم نمیشه مامان یه پسر کوچولو شدم😍

الهییییی خدا حفظش کنه 🥰 🧿 واقعا خیلی زود میگذره

سوال های مرتبط