شربت برای اسهال بگین لطفا بچه منم تب داره

تصویر
۹ پاسخ

کپسول یوموگی بگیر یه دونه باز کن بریز تو شیر یا ماستش فوری خوب میکنه واسه تبشم من شیاف میزنم دخترم دارو نمیخوره

کپسول یوموگی و ساشه کیدی لاکت زینک بریز تو ماست یکی دو بار بدی خوب میشه

و تا میتونی چیز شیرین موقع اسهال بهش نده موز ک اصلا نده فقط من حریره درست کردم با پودر سنجد و بادام با پوست پودر کردم ریختم عالی بود

من لوپرامید و دی سی کلومین میدم
اگه گیاهی مصرف کنی هم خوبه
گُل بومادران پودر کن رو چایی و خاکشیر و نبات بریز د بذار نعلبکی درش تا برگردن برن ته چایی و بعد بهش بده عالیه

شربت لوپرامید خیلی خوبه

دوغ
کشک
کته ماش
کباب سینه مرغ
نون خشک عالیه برا اسهال

شربت نئوزینک ۴ سیسی سه وعده بهش‌ بده

چقد قشنگن
فرشه اینا؟ جنسش چطوره

پودر سنجد بده بهش

سوال های مرتبط

مامان فندق خانم مامان فندق خانم ۲ سالگی