کپسول یوموگی بگیر یه دونه باز کن بریز تو شیر یا ماستش فوری خوب میکنه واسه تبشم من شیاف میزنم دخترم دارو نمیخوره
کپسول یوموگی و ساشه کیدی لاکت زینک بریز تو ماست یکی دو بار بدی خوب میشه
و تا میتونی چیز شیرین موقع اسهال بهش نده موز ک اصلا نده فقط من حریره درست کردم با پودر سنجد و بادام با پوست پودر کردم ریختم عالی بود
من لوپرامید و دی سی کلومین میدم
اگه گیاهی مصرف کنی هم خوبه
گُل بومادران پودر کن رو چایی و خاکشیر و نبات بریز د بذار نعلبکی درش تا برگردن برن ته چایی و بعد بهش بده عالیه
شربت لوپرامید خیلی خوبه
دوغ
کشک
کته ماش
کباب سینه مرغ
نون خشک عالیه برا اسهال
شربت نئوزینک ۴ سیسی سه وعده بهش بده
چقد قشنگن
فرشه اینا؟ جنسش چطوره
پودر سنجد بده بهش
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.