خصوصی رفتم سه تومن ولی بیمارستان خیلی کمتره
۲/۵۰۰بود الان نمیدونم ماشالله لحظه ای قیمت بالا میره
من رفتم درمانگاه دولتی۱۸۰ شد.ولی خصوصیا تا۴تومن بود
من بردمش بیمارستان کودکان ک تامین اجتماعی بود هیچیم پول ندادیم اکو داد هیچیش نبود
بیمارستان کودکان 300 بیرون دوتومن
۲ و خورده ای چهار ماه پیش رفتم
شخصی بالای ۲تومنه بیمارستان ۱۰۰ خورده ای
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.