ولی بیرون کلا جوش خورده پوستم
داخلو نمیدونم
یکی هست تو فامیل ما دخترش زایمان کرده بود قبل اینکه ده روزش بشه
روی نوار بهداشتی روغن حیوانی خوب( یا روغن زرد) میمالید
بخیه رو سشوار میکشید دخترش نوار و میذاشت
خیلی زود خوب شد ....من دستم با چاقو بریده بود هر کاری میکردم زخمش جوش نمیخوردند دوباره باز میشد و خون میومد
یاد اون افتادم یه شب تا صبح روغن حیوانی زدم پلاستیک کشیدم صبح جوری بسته شده بود خودم میگفتم شانسی شده .....
دیگه نمیدونم بهداشتی هست نیست ، عفونت میاره یا ن ولی میگفت
روغن حیوانی زخم و زود جوش میاره
دوماه شد کلا خوب شدم
چهل روز چخبره ن بابا زودتر
برا منم هنوز دو سه تا بخیه بیرون هست داخل نمیدونم
من جذبی بود هم بیرون هم داخل هنوز خوب نشده داخل که هنوز دو سه تا بخیه هست
آره بابا خیلی زودتر از چهل روز
البته اگه خوب مراقبت کنی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.