شما ینی تو این مدت ندیده بودی این لک هارو؟!
اینا اصطلاحا لک مغولی هستن معمولا هم تا سه سالگی میرن ،تو گوگل سرچ کن و راجع بهش مطالعه کن
فقط اونایی که گفتن نهههه طبیعییی نیسسس زود ببرش دکتر 😒 وقتی یه چیزیو نمیدونین چرا نظر میدین
اشکال نداره نگران نباش خودش که بزرگ تر بشه رفع میشه بچه منم پشت باسنش داشت الان خیلی کم رنگ تر شده خودشون میرن
اگه از اول بود مشکلی نیست دخترمنم چند جا داره رو پشت دستاش هم هست
میدونی ما میگیم سر کند بچه سیاه یعنی مادر داخل بارداری هوس یه چی کرده دوست داشته بخوره نخورده مثال ما بختیاریها بخور تا سر کند بچت سیاه نشه. این جوری چیزی نیست بعد اینا ارثی هست همه نوزادا ندارن بعضیا دارن حالا من دوتا بچه هام نداشتن ما میگیم بخور یه موقعه دلت نکشه سر کند بچت سیاه بشه در عوض سیاه نیست سبز رنگ ما داخل فامیل داشتیم طوری نیست نگران نباش
پسر منم همینطوره دقیقا فقط یکم کم رنگتر
اگه ازاول اینجوره طبیعیه تازه ایتجور شده ببر دکتر نگران نباش انشالله چیزی نیست
ایناطبیعیه اگ ازاول بوده چراالکی میترسونین بنده خدارو،ولی یه دکترببر
پسرمنم داره ولی خیلی کمه بردمش دکترگفت طبیعی ولی نه به این حد
دختر منم داره رو باسنش از بد تولد میگن میره
بیشتر بچه ها دارن دختر من اوایل کمرنگ بود الان پرنگ تر شده
اگر ازروز اول بوده پس عادیه ماه گرفتگیه . یاهمون نشونه ولی اگر تازه اینجور شده حتما ببر بیمارستان
اگه از اول بوده طبیعیه
چون پسر منم رون پاش اینطوریه
عزیزم ببرش دکتر انشالله چیزی نیست
اگر از اول بوده که ماهگرفتگیه
ولی اگر الان شده ببرش دکتر حتما
الان اینطور شده؟؟
ن عزیزم اشکالی نداره مثل ماه گرفتگیه دختر منم روی باسنش همینطوریه
نه چرا انطوری شده ببر دکتر
نه عزیزم طبیعی نیست
زود ببر دکتر
فک نکنم طبیعی باشه
از اول بوده یا تازه به وجود اومده ؟
در ضمن روی مچ پا روی شونه ها مچ دست شم هست
نه اصلا
سریع ببرش دکتر
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.