۷ پاسخ

فشار خون تو بارداری روی 9 و 10 باشه اوکیه جای نگرانی نیس ممکنه به خودت تلقین کرده باشی که حالت خوب نیست

من پایین بود همیشه دکترم لیدی میل نو برام

تو بارداری تا 9 طبیعیه زن داداش من 9 بود بهداشت چیز خاصی نمیگفت که پایینه و فلان

۱۰ خوبه من کلا از اول بارداری تا حالا ۱۰ بودم فقط دیروز ۹ بودم

من همیشه فشارم ده یازدهه

منم فشارم همییییشع پایینع...

ده خوبه که عزیزم زیر ۹ خوب نیست.

سوال های مرتبط

مامان 😘🩷💙 مامان 😘🩷💙 هفته بیستم بارداری