فشار خون تو بارداری روی 9 و 10 باشه اوکیه جای نگرانی نیس ممکنه به خودت تلقین کرده باشی که حالت خوب نیست
من پایین بود همیشه دکترم لیدی میل نو برام
تو بارداری تا 9 طبیعیه زن داداش من 9 بود بهداشت چیز خاصی نمیگفت که پایینه و فلان
۱۰ خوبه من کلا از اول بارداری تا حالا ۱۰ بودم فقط دیروز ۹ بودم
من همیشه فشارم ده یازدهه
منم فشارم همییییشع پایینع...
ده خوبه که عزیزم زیر ۹ خوب نیست.
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.