مامانا
کسی توی بارداری استخر رفته؟

۷ پاسخ

بچت دختره یا پسر

ممنونم

دکتر من گفت اگه شرایطت اوکی هست میتونی تو اب فقط راه بری

به نظر منکه نرو اصلا خوب نیس

من رفتم یبار ولی شنا کردنی تنگی نفس داشتم یکم قدم زدم فقط

خیلی خطر داره

ن منو ک دکتر نزاشت اصلا نریا اونجا هر جوری ادم میاد بر از میکروب و افونت هایه جور با جور هست اصلا ریسک نکن

سوال های مرتبط