۱۵ پاسخ

طبیعی عزیزم پسر منم اوایل اینطوری بود درست شد

طبیعه کم کم بهتر میشه

طبیعیه عزیزم، دختر منم اینجوری بود دکتر گفت فرم شکم نوزاد همینجوریه

نوزاد باید ۸ بار در روز دفع داشته باشه ن دوسه بار

چیزی نیست بچه منم هست اینا باده بخاطر کولیک که داره

الهی بمیرم دختر منم اینجور بود نگران نباش دمودستگاه های داخل شکمشه و با نفق شدید سعی کن با روغن زیتون دور نافش با علامت عقربه ساعت بمالی

شیر کم بده بهش
یعنی هر دوساعت یه بار بده بچه خودشم راحت تره

چیزی نیست نفخ داره بچه منم اینجوری بود بزرگ بشه خوب میشه

بنظرم به دکتر نشون بده

ببرش دکتر

طبیعیه عزیزم

نرماله که

روزی دوسه بار دفع داره قشنگ🥲
شربتاشم میخوره
معذرت میخام بادمعده هم خوب میده

خودتم چیزای نفاخ و سرد نخور

الهی
دسشویی نکرده حتما نه؟
مگه شربت کولیک نمیدی بهش

سوال های مرتبط

مامان پناه🫠 مامان پناه🫠 ۳ ماهگی