۷ پاسخ

من یه هفته‌ س شروع کردم

من ۵ ماهش ک تموم شد دکتر براش شروع کرد چون ریفلاکس داشت

من 5 ماه که تموم شد شروع کردم

پایان ۶ ماهگی

دکتر دخترم گفت از الان میتونم شروع کنم چون رفلاکس پنهان داره ولی دارو داد گفت صبر کن اگه دارو کمکش نکرد بعد

۶ ماه ... دو روز بعد از واکسن ۶ ماهگی

والا من میخام یواش یواش شروع کنم

سوال های مرتبط