من یه هفته س شروع کردم
من ۵ ماهش ک تموم شد دکتر براش شروع کرد چون ریفلاکس داشت
من 5 ماه که تموم شد شروع کردم
پایان ۶ ماهگی
دکتر دخترم گفت از الان میتونم شروع کنم چون رفلاکس پنهان داره ولی دارو داد گفت صبر کن اگه دارو کمکش نکرد بعد
۶ ماه ... دو روز بعد از واکسن ۶ ماهگی
والا من میخام یواش یواش شروع کنم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.