۱۰ پاسخ

وای بچه ۴ ماهه مگه میتونه بشینههه😨

ما یه کانال داخل روبیکا داریم که نکات تغذیه تکمیلی و دستور غذای رایگان هر روز میذاریم اینم لینکش👇👇👇
@madaraneehhh

ای جانم منم‌دخترم رفلاکس داره باید زودتر موعد بدم‌ احتمالا...
فقط برای نشوندن بچه زود نیست مگه؟

زود نیست

به به نوش جان

آردبرنج وآب فقط؟ برای مزش چیزی نزدی؟

نوش جونش عزیزم

چ جوری درست کردی؟

چی هست؟

سلام گلی زود نیست؟

سوال های مرتبط

مامان ߊ߬ܝ‌ࡅ࡙ߊ‌ࡅ߭ߊ مامان ߊ߬ܝ‌ࡅ࡙ߊ‌ࡅ߭ߊ ۱۱ ماهگی