وای بچه ۴ ماهه مگه میتونه بشینههه😨
ما یه کانال داخل روبیکا داریم که نکات تغذیه تکمیلی و دستور غذای رایگان هر روز میذاریم اینم لینکش👇👇👇
@madaraneehhh
ای جانم منمدخترم رفلاکس داره باید زودتر موعد بدم احتمالا...
فقط برای نشوندن بچه زود نیست مگه؟
زود نیست
به به نوش جان
آردبرنج وآب فقط؟ برای مزش چیزی نزدی؟
نوش جونش عزیزم
چ جوری درست کردی؟
چی هست؟
سلام گلی زود نیست؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.