خیلی کمتر شده ولی کامل بره نه هنوز هست. من از ۵ ماهگی به توصیه پزشکش شروع کردم اما خیلی آروم و آهسته تو این یک ماه فقط فرنی آرد برنج و آرد جو دوسر و حریره دادم تازه هویج و سیب رو شروع کردم. یک هفته ی اول مثل شیر رقیق بود و یک قاشق یع قاشق میدادم بعد از هفته ی دوم یه ذره غلیظ تر کردم و دو وعده کردم ولی هنوز بیشتر ۵ قاشق ندادم حریره بادوم رو اخر از همه بده چون خود حریره میگن یه ذره تشدید میکنه
آره خداروشکر
عزیزم علائم بچتونو میگید؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.