شروع کمکی به رفلاکس پنهان نی نی تون کمکی کزد؟

۳ پاسخ

خیلی کمتر شده ولی کامل بره نه هنوز هست. من از ۵ ماهگی به توصیه پزشکش شروع کردم اما خیلی آروم و آهسته تو این یک ماه فقط فرنی آرد برنج و آرد جو دوسر و حریره دادم تازه هویج و سیب رو شروع کردم. یک هفته ی اول مثل شیر رقیق بود و یک قاشق یع قاشق میدادم بعد از هفته ی دوم یه ذره غلیظ تر کردم و دو وعده کردم ولی هنوز بیشتر ۵ قاشق ندادم حریره بادوم رو اخر از همه بده چون خود حریره میگن یه ذره تشدید می‌کنه

آره خداروشکر

عزیزم علائم بچتونو میگید؟

سوال های مرتبط

مامان پرنسس ناز🩷💅🏻👛 مامان پرنسس ناز🩷💅🏻👛 ۱۵ ماهگی