بنظرم ببر دکتر دختر من یک و هفتصد بدنیا اومد الان سه ماه بیست و چهار روزه 5200شدهنرمالش باید ماهی ۷۰۰تا یک کیلو اضافه کنن
کمه.پسر من ماه اول 1.900اضاف کرد
نه عزیزم طبیعی نیس ببر دکتر ،منم بچم کم وزن بود دکترش بهش نئوزینک داد
نه خیلی کمه
خیلی کمه
نه کمه ببریدش دکتر
تو ماه اول خودش باید یک کیلو اینا اضاف میکرد
من دقیق نمیدونم ولی خب خیلی کم وزن گرفته،باید ماهی ۸۰۰تا یه کیلو اضاف کنن فکر کنم
اگر واقعا فقط ۹۰۰ گرم اضافه کرده خییییلی کمه
ببر متخصص ببینتش
رفلاکس نداره؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.