۸ پاسخ

بنظرم ببر دکتر دختر من یک و هفتصد بدنیا اومد الان سه ماه بیست و چهار روزه 5200شدهنرمالش باید ماهی ۷۰۰تا یک کیلو اضافه کنن

کمه.پسر من ماه اول 1.900اضاف کرد

نه عزیزم طبیعی نیس ببر دکتر ،منم بچم کم وزن بود دکترش بهش نئوزینک داد

نه خیلی کمه

خیلی کمه

نه کمه ببریدش دکتر
تو ماه اول خودش باید یک کیلو اینا اضاف میکرد

من دقیق نمیدونم ولی خب خیلی کم وزن گرفته،باید ماهی ۸۰۰تا یه کیلو اضاف کنن فکر کنم

اگر واقعا فقط ۹۰۰ گرم اضافه کرده خییییلی کمه
ببر متخصص ببینتش
رفلاکس نداره؟

سوال های مرتبط