۴ پاسخ

الان بعد زایمان درد چیزی داری؟یا نع
مثلا ما که رفتیم سزارین تا ۱۰ روز درد داشتبم خودت که طبیعی بودی چی خوبه دردت؟

۱-شیاف پروژسترون توی بارداری استفاده کردی؟؟؟
۲-پیاده روی چقد در روز داشتی؟
۳-رابطه داشتی؟
۴-چرا کیسه آبت پاره شد؟آمپول فشار زدی؟
۵-تحرکت توی بارداری بالا بود؟
۶-پریودیات درد داشتی؟
خودت گفتی سوال داشتیم بپرسیم🤣

ای جان خداروشکر
چی شد که زایمانتون راحت بود
به ماهم بگو

عزیزم چیکار کردی که اینقدر زود زایمان کردی

سوال های مرتبط