الان بعد زایمان درد چیزی داری؟یا نع
مثلا ما که رفتیم سزارین تا ۱۰ روز درد داشتبم خودت که طبیعی بودی چی خوبه دردت؟
۱-شیاف پروژسترون توی بارداری استفاده کردی؟؟؟
۲-پیاده روی چقد در روز داشتی؟
۳-رابطه داشتی؟
۴-چرا کیسه آبت پاره شد؟آمپول فشار زدی؟
۵-تحرکت توی بارداری بالا بود؟
۶-پریودیات درد داشتی؟
خودت گفتی سوال داشتیم بپرسیم🤣
ای جان خداروشکر
چی شد که زایمانتون راحت بود
به ماهم بگو
عزیزم چیکار کردی که اینقدر زود زایمان کردی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.