۴ پاسخ

یا از سینوسه یا لوزه.ببرش دکتر گوش و حلق و بینی تشخیص بده

منم اینجوری بودم از بچگی سینوزیت دارم البته فقط چیز یخ نیست

پسر منم نوشمک میخوره تب میکنه

دختر منم اینجوریه بردیم دکتر گفت لوزه ش ولی فعلا عمل نمیخواد فقط بستنی اینا زیاد نخوره

سوال های مرتبط