۱۰ پاسخ

به خاطر تاریخ میخوای بچه رو از رشدی که میتونه توی بدنت داشته باشه محروم کنی🙃

۵/۱۵ زایمان کن اینم رنده ، ۱۴۰۵/۰۵/۱۵

من ۱۴مردادم اگه سزارین بشم حتما ۵مرداد انجامش میدم😂

منم ۲۴ مردادم به امید ۵ مرداد ادامه میدم‌

منم ۲۵ مردادم به دکترم گفتم قبول نکرد گفت ۱۰مرداد 🥲

میخوای رندباشه تاریخش کلک 😂۳۸هفته فک کنم سزارین میکنن چون تو هفته ۳۹احتمال زایمان طبیعی هست دیگه

نهایت ۱۰روز زودتر میکنن

تاریخ روندی😅🤭

نهایتن۸مردادقبول کنن۵مردادخیلی زوده

۳۸ هفته و سه روز سز میکنن ببین چه تاریخیه

سوال های مرتبط