توی انتی زایمانم هست ۱۶ مرداد میتونم ب دکتر بگم ۵ مرداد بچرو برداره سزارینیم

۱۰ پاسخ

میشه ولی اگه دکتر قبول نکرد سلامت بچه رو فدای تاریخ رند نکن

منم ۱۵ مردادم فکر کنم همون حدود ۵ و ۶ زایمان کنم

ن خیلی زوده

اره میشه

شدن که میشه ولی اون تاریخ بیمارستان ها شلوغن ممکنه دکترت قبول نکنه

منم ۱۸ مرداد ان تیم دوست دارم ۵ ام دنیا بیاد ولی دکترم سخت گیر

عزیزم توی تاریخ های روند سزارین دیگه انجام نمیدن . مگر اورژانسی توی توی بیمارستان که رفته بودم نوشته بود از دکترم پرسیدم گفت قانون شده کا حق نداریم تاریخ رند سزارین بزاریم .

اره عزیزم

آره فکر کنم ان تی تاریخ زایمان طبیعی رو میزنه

اره میشه

سوال های مرتبط