۶ پاسخ

من ۳۰ میدادم
البته شیر خودمم میدم

سیرنشه دستشو میمکه نق میزنه خودت قلق بچتو میفهمی من الان تا سی تا اینابهش میدم

اگه سرشیشه هاتون خیلی نرم وتعدادقطرش بالاباشه بچه زودمیخوره وتموم میکنه واحساس سیری نمیکنه

منم ۶۰تا میدم سیر نمیشه ک گریه میکنه

نده زیادرفلاکس میگیره

۶۰تازیاده براش

سوال های مرتبط