۱۶ پاسخ

به نظرم یه مدت بیخیال شو تفریحتو برو کارایی که دوست داری رو بکن اول روحیه خودت خوب بشه بچتم انشاالله اشتهاش خوب میشه وقتی میبینه همش دنبالشی نمیخوره میدونه تو به زورم شده بهش میدی

سلام مامان عزیز
ببخشید نمی دونم چطور به شما گفتن وزن بچه کم هست ولی من همین چند روز قبل با مسئول بهداشت خودمون صحبت می کردم وزن پایین تر از این را برای دخترم گفت نرمال هست. در حالی که وزن تولدش هم از پسر شما بیشتر بوده. فکر کنم زیاد حساسیت نشان ندین و یکم بیشتر برای رسیدن به آرامش به خودتون هم زمان بدین. شما تمام تلاش و انرژی خودتان را گذاشتید و این یعنی بهترین خودتان را ارائه کردین و همین کافیه عزیزم. یکم بچه و خودتان را رها کنید و بعد دوباره با آرامش بیشتر شروع کنید . با حال روحی بهتر هم از غذا نخوردن بچه زود خسته نمیشین و هم بچه از حال خوب شما انرژی می گیره

والا دختر من یازده هست بهداشت بخاطر طرح سوتغذیه گردن نمیگرفت کمه میگفت عالیه🤣دقیقا بچه من هیچ جا غذا نمیخوره همش خونم نهایت یجا برم زود برمیگردم از طرفی انواع مکمل ها هیچ فایده ای نداشت بازم پسر شما خوبه

عزیزم من تا قبل حامله بشم سر پسر دومم همینطوری بودم دیگه حامله شدن توان این نداشتم که با گوشی نمیدونم سرگرمی بیفتم دنبالش غذاش بدم الان هرچقدر خورد بهش میدم بخوره نخورد هم اجبارش نمیکنم خیلی بهتر جواب گرفتم

خوبه من دخترم وزن تولد نزدیک ۴کیلو بود الان ۱۲.۳۰۰هستش قدش بلندتر یکم بردم دکتر تغذیه دکتر دعوام کرد گفت عالیه قد و وزنش چرا اذیتش میکنی بستگی ب ژن داره خواهرجان

پسر منکه ۱۱/۹۰۰ چی بگم غذا هم میخوره میان وعده ام میخوره اما عین چوب خشکه

ببین پسر من وزنش بد نیس ولی وقعا سر غذا خوردن بدقلقی میکنه الان بمدته ک فقط با گوشی غذا میخوره دیگ چ کنم خسته شدم بس که دنبالش دویدم تا ی لقمه بخوره
از پنج ماهگی هم فقط تو خواب شیر خورد من خیلی سختی کشیدم سر غذا و شیر خوردن پسرم

بچه من ۱۱وخورده ای هست
پس من چی بگم
هیچی هم نمیخوره

خوبه وزنش دیگه تو این سن وزن مهم نیس زیاد وزن اضافه نمیکنن بچه ها
به نظرم زیادی سخت میگیری
من غذا رو میزارم جلوش خورد خورد نخورد هیچی نمیدم دو ساعت قبل غذام هیچی نمیدم گشنه بمونه خودش دیگه خواهش میکنه غذا بده

پسرمن دو و سیصد دنیا اومد قدش 49 بود الان قدش نود و دو دکتر صفری بردمش گفت خیلی خوبه و نرماله تا سخ سالگی باید نود و چهار بشه وزنشم گفت باید سیزده باشه گفتم اشتهاش خوبه گفت شیطونن مشکلی نداره قد مهمه که نرمالم هست گفت نهایت تا چهار سالگی باید بشه 100 پس توام نگران نباش والا من پسرمو پنج ماه انواع مولتی ها و زینک هردارویی بود بگی دادم طبق دستور دکترش غذاهم که خب خداروشکر بهش میرسم ولی چه میشه کرد بدو بدو دارن وزن کم میکنن منم نبردم هنوز بهداشت پسرمو وقتی ببرمش میدونم میگن کمه ولی به دکتر صفری گفتم گفت اگه گفتن کمه تو اهمیت نده خیالت راحت رو نرمال ترین حالت ممکنه

پسر من ۱۲۲۰۰ تازه شده وزن تولد ۲۶۸۰ دکترش میکه خوبه دیگه عزیزم بهداشت زیاد حدی نگیر اصلا سرشون نمیشه تو قد وزن

پسر منم خیلی لاغر شده جدیدا همه چیم بهش میدم بهش میرسم ولی وزنش استپ کرده دیگه نمی‌دونم چیکار کنم اشتهاشم معمولیه اونجوری نیست که بگم اصلا غذا نمیخوره ، حالا می‌خوام ببرم آزمایش کلی بده شاید ویتامینی چیزی کم داره که وزن نمیگیره

پسر من ۱۱ کیلو قد۹۰ هم دکتر هم بهداشت گفت خوبه چون فعالیتشون زیاده انتظار وزن نداشته باش تو این سن

خوبه که پسر من ۱۳ کیلو بود وزن تولدش۳وسیصد

دخترمنم همین وزنه بشدتم لاغره
خیلی بدغذاست
دوساله به زور گوشی میتونم یه قاشق بهش غذا بدم
بدوتولدم ۲۸۰۰بود

بنظرمن که خوبه

سوال های مرتبط

مامان درسا جوجه🐣 مامان درسا جوجه🐣 ۲ سالگی
میخام باهاتون دردل کنم نمدونم چرا از وقتی بابام فوت کرده هیچ جا بهم خوش نمیگذره با این که میدونم بابام که رفت هم خودش راحت شد از این دنیا هم مادرجانم چون مادرجانمو خیلی اذیت میکرد بخاطر اعتیادش خودشم گیر بودو همش میگفت من نمتونم ترک کنم دعا کنین من بمیرم الان همش چهرش جلومه میسوزم از این که روزای خوبیو باهم نداشتیم مثل بقیه پدر دخترا هرجا میرم همش گریم میگیره دوستام سعی میکنن بیرون ببرنم که حالم خوب بشه یا ظهر میبرنم بیرون باز شب شوهرم با دوستامون میبرمی بیرون که حالم خوب بشه اما همه جا برام سنگینه همش گریه میکنم قلبم خیلی درد میکنه نفس کشیدن برام سخت شده از نظر جسمی معدم داغون شده اصلا نمتونم درست غذا بخورم خیلی وزن کم کردم همش ترشم میکنه یا حالت تهوع دارم بی حال و کسلم خسته شدم از این وضعیت همش عصبیم بچمو میزنم دعواش میکنم هرکی چیزی میگه سریع جواب میدم میپرم به همه هی چیزی ارومم نمیکنه نه گریه نه سیگار هیچی دلم میخاد دوهفته کامل بخابم بیاین باهام حرف بزنین شاید یکم اروم بشم 🥺🖤