از تنگی نفس نمیتونم دراز بکشم و بخابم خیلی اذیتم چیکار کنم ؟؟؟

تصویر
۵ پاسخ

چیزی نیس منم اینجوریم امروز بهداشت گفت دوتا بالش زیر سرت بزار

بنظرم بخاطر تغیرات هورمونیه
منم بعضی هفته ها همینجوری میشدم
نگران نباش

من وقتی غذا سنگین میخورم اینجوری ام الان کم میخورم خیلی راحتم و سبک

دوتا بالش بزار زیر سرت

به دکترت بگو عزیزم

سوال های مرتبط