۲ پاسخ

شیر چرب باشه خیلی بهتره برا بچه

یکم شیرت رو بدوش بزار یه روز بمونه ببین روش چقد چربی میزنه اگه روش چربی جمع شد یعنی خوبه

سوال های مرتبط

مامان مهراد❤️ مامان مهراد❤️ ۱۲ ماهگی
مامان ادریس و ادهم مامان ادریس و ادهم ۸ ماهگی
مامان اقاآرسام❤ مامان اقاآرسام❤ ۱۲ ماهگی