سلام مامانامن شیرم خیلی ابکیه چیکارکنم بهتربشه

۳ پاسخ

سلام گلم قرص لاکتاول عالیه

قرص امگا۳ عااااااالیه

دلستر خیلی خوبه دلستر بخور
ابگوشت و اینا هم زیاد بخور با روغن حیوانی

سوال های مرتبط

مامان مهراد❤️ مامان مهراد❤️ ۱۲ ماهگی
مامان ادریس و ادهم مامان ادریس و ادهم ۸ ماهگی
مامان اقاآرسام❤ مامان اقاآرسام❤ ۱۲ ماهگی