دخترا شیرم خیلیی ابکیه چیکارکنم؟؟

۴ پاسخ

برا منم همینه 🥲

از جفتت سینه هات بده بدوش بعد دست بکش کف شیر دوش ببین چربه

سیرابی
سمنو
اب هویج
ماهی
چای و خرما
کنجد

مال منم همینطوریه بعضیا گفتن قرص استفاده میکنن ولی من ابکیه در کنار شیرم شیر خشک هم میدم

سوال های مرتبط

مامان دنیز مامان دنیز ۱۳ ماهگی
مامان مهراد❤️ مامان مهراد❤️ ۱۲ ماهگی
مامان امیررضا مامان امیررضا ۳ ماهگی
مامان رادوین مامان رادوین ۱۲ ماهگی