۵ پاسخ

اگ میتونی هرروز ابگوشت بدون حبوبات بخور

بادوم هندی بگیر عالیه..گردو باخرما بخور

برو مرکز بهداشت منطقه اتون ازشون بپرس و به هیچ وجه کمکی نده! وگرنه بچت میره سمت شیرخشک و کار از کار میگذره و مجبوری بابت هرقوطی ۵۰۰ تومن هزینه کنی!حالا هزینه به کنار شیرخشک پیدا نمیکنی تو این شرایط جنگی!پس ریسک نکن

خودتو اذیت نکن کمکی بده

روزا اول اینجور شیر افزا بخور

سوال های مرتبط