اول این عسل رو بخور . (این مرحله اش خیلی مهمه)
بعدش قلم ها بشور بزار قابلمه یخورده بجوشه کثیفی هاش زد بیرون آبش بریز دور و و دوباره یشور و بزار رو گاز با برگ بو و دارچین و کمی زردچوبه . صبح تا شب بزار
قلما و... بیار بیرون آبش از صافی رد کن . مشه ها و غضروف ها و گوشتاش با یک کمی آبش بریز میکسر و بعد بریز رو آبش. من یخورده دیگه گذاشتم رو گاز . بعدم بزار تو قالب . روغنی که روش میاد رو جدا کن . تو فریز بزار ۳ ساعتی خودشو گرفت تیکه اش کن و با فاصله بچین و بزار فریز
وای چرا من انقد عسل رو دوسداااااارم
ماشالله بهش💋💋
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.