۵ پاسخ

عه چه خوب از قبل باید بزنیم پشه ها نمیان سمتش؟

آره خیلی خوبه من برا پسر بزرگم میزدم

من یه مدل برچسب دیدم باحال بود. به لباس بچه می‌چسبونی مثلا، بعد دیگه حشرات نزدیکش نمیشن، تا ۲ متر. ۵۰۰ بود چند تا دونه برچسبش

من چیکو خریدم خیلی خوبه
این و واسه خودمون میزنم

اره من میزنم برا دنیز همیشه
خیلی خوبه سیگل

سوال های مرتبط

مامان محمد صدرا❤️ مامان محمد صدرا❤️ ۱۷ ماهگی