آره همینه من برای موهام زدم ۲ بار وزی موهامو گرفته
آره همینه
آره همینه فقط ی چیزی قاطیشه من برای ریزش موهام استفاده میکردم اسپری میکردم خیلی خوب بود فقط وحشتناک سر درد میگرفتم باید بزنی بعد بشوری سری
برای چی خوبه مامام سیاوش
تاثیر داره ؟؟؟؟؟
بله رزماریه،من بوشو خیلی دوست دارم
برای چی حوبه؟
اره همینجوریه رزماری خشکه بیست دقیقه بذار بجوشه
از کجا یاد گرفتی اینو؟؟
همینه فقط با میخک ودارچین انگار قاطیه
والا من رزماری دیدم اینجوری نبوده😐
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.