۴ پاسخ

اره بدترمیکنه من به پسرم دادم رفلاکسشو بدترکرد ازاونروز دائم بالا میاره

ولی من به پسرم میدم خیلی بهترش کرده

بخاطر بوی نعناش آره

آره عزیزم نده بهش

سوال های مرتبط