۱ پاسخ

من یه سرنگ کامل قطره ا د میدم. روزای اول خیلی حساس بودم. قطره قطره حساب میکردم😂😂😂

سوال های مرتبط

مامان آرمان مامان آرمان روزهای ابتدایی تولد