۴ پاسخ

شما چه موقع ویتامین آ د میدین بچه هاتون

رو خود قطره چکونش نوشته 1ml
همون اندازه بده

باید یک سیسی بدی عزیزم
اصولا دادن دارو بر حسب قطره کار اشتباهیه، چون علظت داروها فرق می کنه بخصوص داروهای سوسپانسیون رو نمیشه براساس قطره حساب کرد
درست ترین کارو می کنی عزیزم. آد تا دوسالگی باید روزی یک سیسی بخورن بچه ها، البته ممکنه ۶ ماهگی به بعد دکترش جای آد، مولتی ویتامین بده بهش

۱ سی سی

سوال های مرتبط

مامان جوجه طلایی🫀🧿 مامان جوجه طلایی🫀🧿 ۱۳ ماهگی
مامان شکوفه گیلاس🍒♥️🍼 مامان شکوفه گیلاس🍒♥️🍼 ۴ ماهگی
مامان گیلاس🍒🩷👧🏻 مامان گیلاس🍒🩷👧🏻 ۹ ماهگی