دستور ی شربت آبلیمو خوشمزه می‌دید ؟ از من یا شیرین میشه یا ترش

۵ پاسخ

شکر و با اب و زعفران دو برگ بنداز بزار بجوشه
بعد بریز داخل پارچ اب بریز گلاب بریز تخم شربتی ک قبلا ریختی داخل اب جوش تا پف بشه رو بریز ابلیمو بریز
من خیلی دوسدارم حقیقتا

شکستم اول بریز توی لیوان ته لیوانت آب گرم‌ بریز شکرت سریع حل شه
شهدت به دست میاد
به ازای هر لیوان شربت دو قاشق غذا خوری آبلیمو بریز بعد یخ و آب بریز
ی کوچولو زعفرونم بریزی محشر میشه

بستگی به خودت داره . من ترش تر دوست دارم . هی شکر و کم کم اضافه کن متعادل بشه

وای اتفاقا دیشب درست کردم ده کیلو شکر ریخته بودم تو تنگ آب لامصب شکر حل نمیشد همینجور مزش ترش مونده بود

هی مزه کن متعادل بشه خب

سوال های مرتبط

مامان فندوق🧸🫀 مامان فندوق🧸🫀 هفته سی‌وسوم بارداری